דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אפשר ללמוד כיצד להיות משקיע נדלן בארצות הברית 

מאת    [ 30/10/2013 ]

מילים במאמר: 689   [ נצפה 1856 פעמים ]

ארצות הברית הייתה ותמיד תישאר ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. לפני מאתיים שנה נהרו מיליונים למערב ארצות הברית בעקבות שמועות על אפשרות למצוא זהב, אכן חלק קטן מהם מצאו ונהיו עשירים אבל רובם נשארו עניים וחזרו לביתם כפי שבאו, חלקם לא הצליחו לחזור כי לא היה להם מספיק כסף לנסיעה חזרה הביתה.

ארצות הברית של היום היא מכרה זהב של נכסי נדל"ן והיום בעזרת הטכנולוגיה והאינטרנט אין צורך להגיע לשם כדי לרכוש נכסים, ניתן להשיג את כל המידע הדרוש לנו דרך האינטרנט אבל כדי להיות בטוחים במיליון אחוז שמצאנו את הנכס הנכון במחיר הנכון עלינו לעשות שיעורי בית וללמוד כיצד נוכל להשיג את כל האינפורמציה והאם האינפורמציה שקיבלנו היא אמיתית או שקרית.

אלפי ישראלים שרכשו נכסים מחברות בארץ ששיווקו נכסים בארצות הברית קנו נכסים במקומות נידחים ובמחירים מופקעים – עד לפני מספר שנים לא הייתה שום אפשרות לדעת מרחוק מה באמת מציעים לך, גם אלה שנסעו לראות את הנכס לא מצאו פגמים מפני שהם לא ידעו מה לבדוק ואיך לבדוק. נכסים ב-50,000 דולר תמיד קרצו לישראלים – בעלות של רבע מהמחיר של דירה בארץ רכשת בית קרקע בארצות הברית, רבים קפצו על המציאה ורכשו אפילו כמה דירות.
מהר מאוד הם גילו שהעסקה המצוינת היא בעצם עסקה לא כל כך טובה והתשואה המובטחת לא אמיתית והנכס לא במצב כל כך טוב כפי שנאמר להם. מנכס מניב הוא הפך להיות לנטל כלכלי ששאב כספים לתיקון בעיות בנכס, לתשלום המיסים המקומיים ועוד.
אחד הדברים המרכזיים שהם לא ידעו הוא שהחברה שמכרה להם את הנכס בעצם עשתה את הכסף שלה כבר במכירה, אם היא רכשה את הנכס ב-20,000 דולר שיפצה אותו בעוד 10,000 דולר ואז מכרה אותו לישראלי ב-50,000 דולר בחשבון פשוט הם עשו 20,000 דולר על כל נכס שהם מכרו.

מי לא חולם להיות עשיר ובעל נכסים עם האפשרות לקום מתי שאתה רוצה ולעשות מה שאתה רוצה ולדעת שבכל חודש אתה ממשיך לקבל הכנסות מהנכסים שלך גם אתה לא עושה שום דבר.
הדבר אפשרי ובר ביצוע אבל לפני שאתה מתחיל בביצוע אתה חייב לדעת בדיוק מה אתה עושה ואיך לעשות זאת, נדל"ן תמיד נקשר לעשירים, כל העשירים וזה לא משנה מהם העסקים שלהם מחזיקים את הכסף שלהם בנדל"ן.

אם אתם קוראים את המאמר הזה כנראה שעדיין לא התחלתם להשקיע בנדל"ן בארצות הברית או שהשקעתם כבר אבל התוצאות לא מספקות אתכם וזה באמת לא משנה למה, אני שמח שאתם קוראים את המאמר הזה כי זה אומר שאתם מחפשים משהו אחר בחיים שלכם ושאתם מוכנים לעשות פעולות כדי ליצור לעצמכם חיים טובים יותר.

ההצלחה לא תלויה רק ברצון ליצור לעצמכם חיים טובים יותר אלא בהחלטה ובנקיטת פעולה, אם תמשיכו להיות פאסיביים שום דבר לא יקרה.

אבל שלא תבינו אותי לא נכון, נדל"ן הוא לא דרך להתעשרות מהירה ואני לא עושה כאן שום קסמים, אם אתם באמת רוצים שינוי אתם צריכים לקחת את השליטה בידיים שלכם ולעשות כמה שינויים משמעותיים ממה שעשיתם עד עכשיו כי כנראה מה שעשיתם עד עכשיו לא עובד.

העולם שלנו משתנה במהירות ומה שהיה נכון לפני מספר עשורים כבר לא נכון היום, פעם היית צריך ללמוד ולהוציא תעודת בגרות כדי להיכנס למוסד לימודים גבוה ואחר כך ללמוד לתואר ואז למצוא עבודה במקצוע שלך, היום גם לאנשים עם תארים גבוהים קשה למצוא עבודה ואם כבר מצאת עבודה אף אחד לא מבטיח לך שמחר לא יפטרו אותך.

ישנם הרבה דרכים להשיג ביטחון כלכלי ישנם כאלה שמשקיעים בבורסה או כאלה שפותחים עסק אבל ללא ספק רוב אלה שהתעשרו התעסקו או מתעסקים בנדל"ן.

השקעה בנדל"ן בארה"ב היא עסק עם אנשים, עם מתווך, עם עורך דין, מנהל נכסים, שמאי, זהו עסק שלא נוכל להצליח בו אם נהיה לבדנו במערכה, לאנשים האלו אני קורא "הצוות שלי" וכדי להצליח אני חייב את הטובים ביותר בצוות שלי. בנוסף לצוות אני צריך יועץ, כזה שהתנסה במה שאני הולך לעשות, כזה שיעזור לי בתהליך ובדרך שלי אל ההצלחה. לפעמים תצטרך יותר מיועץ אחד – לי למשל עדיין יש כמה כאלה שעולים לי לא מעט כסף, אני לא יודע אם הייתי מצליח להגיע למה שהגעתי ללא היועצים שלי, לפעמים יועץ הוא הדבר היחידי שיכול להביא אותך להצלחה כלכלית שאותה אתה מחפש.

יש דבר אחד משותף לכל משקיעי הנדל"ן, כולם יגידו לך את אותו המשפט "חבל שלא התחלתי להשקיע בנדל"ן קודם לכן, הייתי עכשיו יותר עשיר" 

אם חשבת אי פעם לרכוש נכס להשקעה בארה"ב זו ההזדמנות שלך להכיר את שוק הנדל"ן האמריקאי.להשקיע בנדל"ן ללא ידע זה כמו לחצות כביש בעיניים עצומות. בעזרת הידע הזה תוכל להשיג את הביטחון הכלכלי והחופש הכלכלי שאתה שואף אליו.


יריב גולן - יועץ ומלווה משקיעים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית


אימייל: gyariv@gmail.com
טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב